fredag den 19. august 2011

øøhhhh....ja...

ja...det her er så første gang jeg nogensinde blogger og jeg absolut ingen ide om hvad jeg skal blogge om.....nå ja, jeg er jo lige startet på danmarks fedeste gymnasium (Frederiksværk!) hvor jeg er havnet i den fedeste klasse 1.y som er en sjov blanding af samfundsfags-folk og naturvidenskablig-folk, som jeg er en del af.

Men det er nu heller ikke så ringe at gå i en klasse hvor der 21 piger og 9 drenge (3 til 1, hvilken fryd:p)

nå men vi havde store legedag nede på gym sidste fredag, hvilket bestod af noget så fikst som et stjerneløb (for dem der ikke ved hvad det er, er det bare et løb med nogle poster hist og her) men dem der havde lavet dette løb fattede ikke at vi var et bundt dovne gymnasie-elever der ikke orkede at gå 1km. mellem hver post. Så vi valgte at tage det jævnt afslappet, så det resulterede i at vi kun nåde lidt over halvdelen af posterne på 4 timer, mens nogen var færdige efter 3 timer. (men vi blev ikke nummer lort, det var 1.x:))

Samme aften var der jo lige den første gymnasie fest, hvilket jeg af gode grunde ikke kan huske så meget fra, ud over jeg kom hjem med lidt over 25 sutter hængende om halsen (det skal lige siges at jeg ikke blev årets sut)

nå men siden det er lørdag nu, tror jeg bare jeg slutter nu også skrives vi på fredag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar