søndag den 28. august 2011

Keine Idee

Jaja... Vejret er jo ikke noget at sige hurra for -.-
Jeg vågnede her forleden nat/morgen (5-tiden) til noget jeg troede var torden og lyn.
-Og jeg troede sandelig rigtigt! Det var skisme noget af det værste tordenvejr jeg længe i mit lange liv har oplevet! Det var ikke bare den der bløde buldren. Nopeee! Det skar skisme lige ind i øret , og længere endnu. Strømmen gik også på øverste. Sååå... (længe leve nederste) ^^
Det var ca. sådan det så ud ved Vadehavet!

Udover det, går livet jo sin gang. Også på LME.. Og vi har endda fået et essay for i dansk... Ak ja! Man kan jo ikke trække den længe med Ulla G som klasselærer..
Hallo! Det minder mig jo om, at Ulla er sådan en sjov lærer, der siger mange sjove ting.. Så her kommer nogle af hendes seneste citater: (jeg ville egentlig have gemt dem til min egen blog.. Men hva'! Jeg er i det gavmilde hjørne i dag) :D Jeg har endda dedikeret en hel fane i min skolemappe til "Ulla G citater" :p Så jeg har fulde ret til at sige, at jeg tager notater i dansk... Ulla G citat-notater...
"Helt ærligt!"
"Jeg skal prøve at beherske min ironi..." 
Efter at have holdt en lang prædiken om, hvordan dansktimerne kommer til at være "Nå... Er der nogen der vil hjem nu?"
"Jeg tror bare jeg spørger efter mit efterlønsbevis nu..."
"Der er altid nogen der glemmer at sætte det skiiiii'e kryds"
"Jaer folks!?"
"Og jer" Peger derefter faretruende med en linial på nogle elever...
Vi er jo Internationalklassen, så vi har 'pyntet' klasselokalet med alle mulige flag.... "Vinduesrække! Hvilket flag er det?" (i håb om at vi ikke ved det.) os"Øhm... Irland..." Ulla et bedrøvet "nå..."
"Så du er nedstemt, Pauline..."
"Er der nogen der har taget mere end 1?" Efter et stykke tid svarer vi "neeej!!" Ulla "Godt... I kan også tælle til 1" 
"I ser rigtig glade og friske og... Yaaaay"
"Tiden går når man morer sig... Så der er frikvarter nu"

Det var vel nok morsomt... Nå, men I skal lige vide, at det Ulla siger, det mener hun ikke altid så alvorligt som det lyder ;)

Om en uge skal I igen læse et blogindlæg fra mig.. Og vær liige beredt... Der er elevstævnet lige ovre... Sååå, det bliver et lettere deprimeret indlæg.

Mine tanker går til Afrikas Horn, og de ramte af Irene.


//Lilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar