lørdag den 13. august 2011

Officiel åbning af denne blog

Denne dag har jeg set frem til med længsel og stolthed i tankerne. Det er som at klippe en rød snor over med en forgyldt saks, der har ligget (eller lagt?) på en fløjlovertrukket pude. En ny æra. En ny start. Det er altid højtideligt, når noget nyt begynder, og jeg får da også trang til at lægge min højre hånd på hjertet og fælde en tåre. Det er mig en kæmpe stor ÆRE hermed at erklære "LMEcontinued" for ÅBEN! *klapsalver og hujende menneskestemmer*

Og nu til noget helt andet... Transvestit-høns (!) Det forholder sig sådan, at vi i baghaven har et hønsehus med tilhørende hønsegård. I denne gård, går (sygt rim) 9 høns og 1 hane. Eller... det troede vi. En af hønsene kaldte vi Big Mama efter hendes enorme korpus og frembusende personlighed. Flere gange har hun været oppe at slås med hanen, og den stakkel (hanen) ligner efterhånden også en afpillet kylling. En dag så vi så pludselig en hanekam, der var ved at vokse frem på Big Mamas hoved. Og det satte tankerne i gang. Er hun i virkeligheden en han? Måske en blanding? Eller bare en meget maskulin høne?

I kender vel den akavede stemning, der opstår, når man bliver spurgt om, hvad ens pinligste oplevelse er, og man så ikke aner det? Nå, men i går fik jeg det problem løst, for nu ved jeg 100 % hvad der er den pinligste oplevelse i mit liv!! :O Det var jo tredje dag på gymnasiet, og vi skulle på 'lagkageløb' for at lære hinanden bedre at kende. Vi skulle rundt til forskellige poster, der hver repræsenterede et fag. Det indebar bl.a. 'hvem-smider-mest-tøj-og-laver-den-længste-tøjkæde?', 'imitér-bibelske-personer' og 'klæd-en-person-ud-som-safarijæger-og-tag-et-billede-af-ham-sammen-med-pedellen'. Men det værste: Biologi aka. Sexualundervisning. Grupper á 4 personer skulle op foran hele klassen. 2 (en pige og en dreng) skulle være 'parret' mens de to andre skulle trække en seddel med en sexstilling, som de så skulle få 'parret' til at ligge/sidde/stå i. Jeg var åbenbart den eneste der fandt dette meget grænseoverskridende! Bagefter skulle klassens generte pige op. (Og fordi jeg ikke ligefrem havde deltaget så aktivt i sexstillings-konkurrencen, blev det naturligvis mig) Jeg skulle give en banan kondom på foran hele klassen - på tid. Seriøst, det var det værste i mit liv. Og det hjalp ikke, at bananen undervejs sprak og begyndte at blive ret klam. Jeg følte bare jeg kunne synke i gulvet af pinlighed. Så hvis nogen spørger hvad jeg har gjort af pinlige sager, svarer jeg uden tøven!

P.S. Jeg var faktisk den 2. hurtigste!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar