søndag den 21. august 2011

Så er endnu en uge gået..

Og ja... Ergo - jeg har været en uge på LME 11/12.
Skal vi bare starte fra første dag? 
Neej... Vi tar' anden. Skal vi ikke bare kalde det regel-dag? Tjo... Ivan plaprede i hvert fald løs om det i maaange timer... Men man er vel genganger, så de andre blev beordret ud på LME rundvisning, men vi fik top-secret-no-go-telling-things af vide. Men jeg vil godt fortælle én af de ting der gjorde størst indtryk.
Ivan:"Øhm.. Og så er det faktisk at vi har droppet nutella om fredagen"
Alle:"HVAAAAAAAAAAAAAA???" 
Det var helt seriøst. Jeg blev faktisk en smule forskækket. Men ak ja! True story people. Vi får ikke nutella om fredagen mere, men så til morgemad både lørdag og søndag. Og faktisk er der heller ikke noget der hedder formiddagskaffe mere. Der får vi bare frugt, så det er eftermiddagskaffen der gælder nu. Og døgnrytmen er også fuldstændig blevet ændret. Der er nu middag kl 11:40! :O Crrrazy stuff. 
Der er mere endnu.. Keine mere morgenløb om mandagen, næh nej! Det er skam om torsdagen nu. 

Men introtur var.... Anderledes.. Meningen var, at vi skulle overnatte ved RØmø (yup.. med Ø) 
I stedet blev det til to en-dagsture. Vi fik både set Schakenborg, Trøjborg ruin og jeg skal komme efter jer.! Både i regn og slud kom vi frem og tilbage. 
Og nu står det ned i stænger!

I skal også høre lidt om den berygtede/berømte flirterliste! Den er ny. Den er farvestrålende. Den bliver et hit. Den bliver brugt. Det er en regnbue!!
Sandt som det står.. Sort på hvidt. Den er awesome :)

Selvom det står ned i stænger, og lyner som en gal, vil jeg flytte mit læs af.... mig selv over til tysk. For at aflevere computer... 
Det er nok ikke sidste gang I kommer til at høre det.

See ya later, muligvis på elevstævne!

3 kommentarer:

  1. Nej, hvad skal alle de underlige ændringer dog til for??? Keine Nutella? (alt for) tidlig middag? Mandags-morgenløb om torsdagen??

    Men ak, man kan jo ikke stoppe fremskridtet :/

    SvarSlet
  2. Præcis... Man føler sig gammel og grå... :/ :p

    SvarSlet
  3. stakkels jer!! :o Der kan man godt være glad for at have gået på LME 10/11! :D

    SvarSlet