mandag den 29. august 2011

15 kg. friture fedt - uuuud over det hele!

Hey folks! :D

Det værste er sket! Ulykken fandt sted i onsdags klokken omkring ca. halv 7. Jeg var uden viden om, hvad der ventede mig, taget på arbejde i fin uniform (hah joke) - gammelt slidt tøj + mine armbånd. Som jeg egentlig er pisse stolt over at have haft på i flere måneder.. eller deromkring right! Det var henholdsvis armbåndet fra å-festval og fra ung uge! gode minder.. gode minder! men der skete så det uheldige, at vores elskede opvasker ikke kunne klare tjansen selv, så heltinden blem ibsen tog styringen! - eller jeg skulle ihverfald hjælpe til! Så kommer min chef, Randi lyder navnet, hun siger, at hun har det værste job til mig. Jeg tænker thø thø.. tørre hylder? det er en smal sag! men jeg var helt forkert på den! denne mission gik ud på det bogstavelig talt værst tænkelige. Hvis jeg så bare skulle have renset toiletter, eller tørret bræk op - næh nej! FRITUREGRYDEN! skulle rengøres?! føj siger jeg bare. 15 kg friture fedt skulle hældes ned i spande og køres på bofa en af de nærmeste dage! Men efter at have haft hånden ned i gult, klamt, klistret friturefedt måtte mine armbånd altså smage saksens tænder! :(
- så kære bare venstre arm, det er for dit eget bedste!

Nok om sørgmodige og triste hændelser! Lad mig fortælle om lidt gym. pjat! Seriøst jeg synes det er nice, at gå på gym! jeg nyder det faktisk en lille smule.. hvis man ser bort fra lektierne.. og sådan! men det er pisse nice! lad mig lige introducere jer for mit allerførste grineflip med tårer indblandet på gym. - det bliver uden tvivl ikke det sidste. Vi sidder nede i kantinen(som går under navnet krypten), ret klemt sammen ved en bordende. Og så min sidemakker, han får sin tiltrækkende rugbrødsmad galt i halsen.. så han vælger at hoste det hele op igen.. og ikke bare ud på bordet.. men ud over en anden pige.. som også går i vores klasse! shit! jeg var flad af grin! Det var dybt seriøst pisse sjov! Jeg ved ikke rigtig hvorfor de andre ikke grinede.. men det var sjov! men hun er vildt nice - så hun kunne tage det :D - okay.. jeg kunne ligeså godt slette de sidste 5 linjer og skrive: "hej verden, jeg har dårlig humor!"

By the way! LILLA!? haha! jeg savner Ulla G efter dine citater igår ! ahaha!! glæder mig til at høre mange flere af dem! thumbs up! :D

- Og jeg søger en frivillig folkeeventyrsdigter! helst uden betaling. Ingen krav til udseende eller brug af hjælpemidler. Computer vil være til rådighed.
S.U. - inden klokken 23.59 imorgen tirsdag!

vi ses venner!
- Ib
(glæder mig MOCCA meget til på fredag uh yeaah!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar