tirsdag den 23. august 2011

Seje Niels

Jeg har jordens nok sejeste nv-lærer. Eller i det mindste en af dem. Rent faktisk kan jeg ikke huske hvad han hedder, men det er nok primært fordi han på intet tidspunkt i løbet af det 95 minutters modul jeg havde ham sagde hvad hans navn var. Tilgengæld fortalte han nogle ting som bare gjorde at hans sejhedsbarometer steg til uendelige højder. Det faktum at han havde briller, rød hættetrøje og en ægte mandehestehale gjorde det bare endnu bedre. Hans apperance er en blanding af en totalt nørd og hippie (hvilket forklarer både hestehalen og brillerne) og så er hans stemme bare.. spøjs.. Alt hvad der kom ud af hans mund var pisse sejt. Han fik fx lige listet ind i sin præsentation af sig selv (nej, han nævnte ikke engang sit navn under sin præsentation..) at han har en phD i dinosaur æg. Måske tænker du lige nu "kan man det?" svaret er: JA! og så er man sej.
Endnu en af de seje ting ved ham var at han fik det til at lyde som om hele verden er en stor konspirations teori. Global opvarmning gør fx ikke en skid for DK og vi kunne egentlig være pisse ligeglade, men de store stater har fået overbevist vores politikere om at det er et problem. Og hvorfor er der ikke nogle naturvidenskabelige politikere?  Fordi naturvidenskabsmænd kan li' at holde sig til fakta og at 1+1 er 2, men humanistiske politikere er en flok høns der hygger sig ved at diskutere om nu 1+1 ikke godt kunne gi 3 og ellers bare bruger tiden på at slikke røv på Obama. Igen: han er sej. Han giver mig lyst til at høre efter i nv og jeg glæder mig allerede til næste gang.. Set bort fra den konstatering at jeg skal ha kedelige, skallede Henning næste gang. I modsætning til min seje lærer, er Henning nok den mest kedelige jeg har hørt på. Han kan godt li at få os til at udregne densiteten på vand og lys. Det har vi så brugt to timers nv på.. HURRA.

Jeg fik lige sparket min røv ind på lectio og fandt ud af at den seje konspirationsteoretikerhippie hedder Niels.. Endnu et hak opad på sejhedsskalaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar