onsdag den 14. september 2011

det kære folketingsvalg

*HVIS DU ER TRÆT AF EN MUGGEN KATHRINE OG VALG SÅ LÆS IKKE VIDERE*
hvad skal vi tænke over i dag? arh ja - det kære valg er vel egentlig ret aktuelt. i virkeligheden er jeg ikke sindssygt meget ind i valget af nogle enkle grunde: jeg kan ikke stemme, jeg er ikke medlem af en ungdomsorganisation (men hvis jeg var, havde det været KU) og jeg er træt af mudderkastning. hvordan kan det være at samtlige politikere tror, at der er stemmer at hente ved at svine de andre partier til? hvordan kan det være at nogle politikere smider omkring sig med tal, der alligevel ikke er noget som helst hold i (her refererer jeg til en meget fin artikel fra tv2's hjemmeside).

selv om jeg måske ikke følger ligeså meget med i valgkampen som jeg selvfølgelig burde, så er jeg uhyre interesseret i politik og dem der kender mig vil nikke når jeg skriver, at jeg ikke er bange for en lille diskussion. men hvis der er en ting jeg ikke gider, så er det at diskutere med dem der ønsker en rød regering bare fordi de ikke "ka li" Lars Løkke. Det er langt ude, plat og åndsvagt. da der ikke bliver lagt nogle egentlige argumenter på bordet. jeg er træt af jævnaldrende der siger at de skal ha' mere i su fordi de mangler penge, men ikke arbejder og bruger ud til højre og venstre. og ja jeg ved da godt at det selvfølgelig ikke er alle der er sådan. jeg er samtidig også træt af folk der siger "jeg er bare overhovedet ikke interesseret i at høre hvad nogle andre partier har at sige". men nu har der vidst været nok sure opstød fra min side..

ha' en fortsat god 14. september!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar