tirsdag den 6. september 2011

Flere seje ting

wow okay first of all må jeg lige sige at jeg er rimlig overvældet af den nye 'grænseflade'. Rimlig pro alligevel. Jeg ved godt at du på ingen måde har nogen anelse om hvad jeg snakker om for du kan selvfølgelig ikke se den. Det jeg snakker om er altså det vindue hvor man blogger fra... Smider lige et billed op: 

 
pro.. nu kan man se indledningen to gange.. Okay nu kom jeg totalt off topic på grund af et fancy design.. Dårlig stil. Det jeg egentlig ville var at indvie dig i nogle fede youtube-videoer/sange. Here we go:

I just held hands - af random dude... (epic parodi på I just had sex.. som er en seriøst dårlig sang!)

Det lille prik - KlubBlod  alt alt for fed 'reklame' for at donere blod. WORD!

Guld - Las Anges Vamos ft. Stephan Skjøtt.  Hva kan jeg sige?.. Den er for nice. Og så har han da en herre lækker stemme? :)


Nok med billeder og videoer.. I skal ikke snydes for to KONGE-citater fra Seje Niels. Direkte importeret fra N/V-timen

1. Vores nærmeste slægtning er nok flagermusene... BATMAAN
2. Det er lidt ligesom at få en masse kilo nutella flydende i mod sig. (Ví snakkede om vulkaner og magma :p)

-Det var alt hvad jeg lige kunne byde på i dag - Hyg dig, derude! :)

ps. Så har jeg faktisk også tilføjet lidt bonusviden til min "om mig". Find den her: Om stin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar