mandag den 26. september 2011

HEJ!

Hej venner.
Idag er så dagen, hvor jeg har svedt al den væske jeg har indtaget i mit hele liv ud igen! Vi har spillet fodbold kamp mod Årsballe'tyrannerne! Jeg kunne allerede før kampen mærke at jeg ville kysse græsset op til flere gange.. ikke fordi jeg blev skubbet.. men fordi min kondi er... røv! Nåh.. nok om Katrine Blem Ibsens liv i en fiasko'bobbel!
... eller nej.. vent - Matilde Blem Ibsen's boller i Karry.. det var.. en fornærmelse mod både mine næsebor og tungespids! Og eftersom jeg havde spillet fodbold.. spiste jeg mad et par timer efter de andre.. så måtte jeg selv varme den i mikrovnen.. men surt nok, var kødbollerne immune over mikrobølger :O:O

Så har jeg været mega crimerider.. pjækket fra tysktimen på gym! ja! hård som jeg er besøgte jeg politistationen! Ja! mig og Sloth fulgtes ad. :D

Weekenden.. kunne godt have været længere.. Har haft besøg af Simon drengen. Jeg har kun en ting at sige - mums! Vi var i biografen i fredags og så "fright night" - en gyser med nogle vampyrer og sådan. Eller... Simon så den.. jeg fik udforsket indersiden af hans jakke! Og så var det 3D - så er der intet at sige til, at jeg var lidt bange.

I torsdags var jeg til zumba sammen med nogen fra gym. Vi havde "kulturdage" yaaaaaay...waaaay...raay... røøy....RØV! ej, det var okay.. jeg kan konkludere at jeg har stive ben, stive arme og absolut ingen form for rytme! Jeg kunne skrive en hel roman om, hvordan det var og hvad vi lavede meeeen.. jeg vil helst ikke belemre jer med sådan noget lal. Fredag valgte jeg at blive hjemme hos Simon. Så fik aldrig vist gym, hvor levende mine baller er.. men det er nok også fint nok!

Nåh.. jeg vil finde en økse og slå min søster ned! :D vi ses homies! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar