søndag den 11. september 2011

Italy baby!

Jahh... I dag sidder jeg så i sydens sol og varme (mellem 25 og 29 grader).
Ja... Sagen er jo, at LME 11/12 storturen går til Toscana..... BUM BUM!!
(rent faktisk sidder jeg lige pt i det kolde regnfulde DK og skriver det her blogindlæg, mens jeg i det mindste LÆNGES efter at være i Italien) Men når det bliver udgivet SÅ er jeg der :)

1 minuts stilhed for 9/11


Lad mig lige fortælle jer, hvad jeg skal lave de forskellige dage:
Torsdag: pakning og kørning gennem Tyskland, Østrig, Schweiz og selvfølgelig ITALY (siges naturligvis med italiensk/engelsk accent)
Fredag: en lille tur i bølgerne skader ikke, så skal området også udforskes og der laves mad i vores herlige italienske træhytter :)
Lørdag: Vandreskoene snøres (snørres?) Drager mod La Spezia (ja... I må gerne lukke næsen og overdrive med det italienske) Så skal vi se nogle af 'de 5 byer' og gå langs en smååååk kystlinje :)
Søndag: vi tager til en lidt køligere drypstenshule (7 grader) og derefter til Lucca og der laller vi så også rundt :)
Mandag: Bjergede-dag... Vi skal se på marmor og alt muligt spændende pis..
Tirsdag: FIRENZE!! FIRENZE BABY(rh) . Og så skal vi da også i Adventurepark og lalle lidt rundt i nogle højder ^^
Onsdag: WAS? Vi pakker ned :O Men så skal vi skisme til Pisa!! Og se? Det Skæve Tårn sæføli! :D
Og så går turen mod det kolde  nord kl 16:00...
Torsdag: lortihavet.. Vi kommer tilbage til det regnfulde lortevejr... Men så er der også forlænget weekend :)

There you go folks!

//Lilla

1 kommentar: