tirsdag den 6. september 2011

Jeff and her guitar!

Jeg undskylder UTROLIG mange gange over at have svigtet bloggen i går.. Meeeen mit indre
var opsat på at.. lave lektier.. NOT!
Og selvom jeg har haft endnu en dag til at opleve freaking spændende ting at blogge om.. er jeg stadig blank - mit liv har minus indhold.. ej pjat! Elevstævne i weekenden var AWESOME!! Kan ikke beskrive det bedre end, det er gjort i forrige indlæg. Så.. nok om det :D

- for at dette indlæg bliver bare en smule længere end 5 linjer.. får I lige smidt et billede i hovedet! ENJOY!

Dejlige ElJeff with her AWESOME guitar!!

By the way! vi vandt for meget den der fodboldkamp mod det "falske" hold på LME! Det var rart! Hvis man ser bort fra den del med, at jeg ingen kondi har - så tænker i sikkert... pjaat med hende.. hun har vel en smule.. meeeeen kære fortvivlede læser.. jeg har INGEN kondi. Lad mig definere hvad det indebærer ikke at have nogen kondi. Forestil dig, at du er kommet ind på banen, du ser bolden omkring 5 meter foran dig - du forsøger at løbe efter den.. efter dit højre ben er kommet foran det venstre, føler du en mærkelig fornemmelse i din øvre del af kroppen.. først tænker du: "hey, jeg blev ramt af den sten" eller "hey, en fugl fløj ind i mit bryst" - men efter omkring 30 sekunder opdager du, at dine lunger ligger på græsset foran dig - du kan se de lever! de pumper og hiver for at overleve!!!

Et mirakel at jeg lever den dag idag! :D

- Mojn herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar