tirsdag den 20. september 2011

A tuesday in smoker johns life

Kender i det der hvor man hele dagen går rundt og tror at det er mandag og så kigger lidt på bloggen og tænker "hvorfor HULAN har Blibs ikke blogget?!?!" ? Ikke? .. Det er så meget sket for mig i dag. Og det selvom at jeg har haft ugens ultimativt kedeligste skemadag i dag. Som hver tirsdag. Sig hej til
8.15-9.50: Fysik med Asbjørn
10.05-11.40: Latin med Elverskov - the woman with the cameltoe!
12.10-13.45: Español med Louuuuiiisaaaa *shaker boobies*
13.55-15.30 NV med Niller - hvor vi apparently fik en opgave for hvilket jeg mestrede slet ikke at opdage..

Hver evig eneste tirsdag (og hver anden torsdag) skal jeg sidde til spansk med M-klassen.. I sig selv burde der ikke være noget galt med det, og i dag var da også en usædvanelig god time af slagsen. Det bunder nok i det faktum at jeg sad ved siden af en stræber M'er hvilket gjorde at vi battlede totalt om Louisa's opmærksomhed.. Det var fucking awesome og så den lille tilføjelse at da timen var færdig var døren gået i baglås.. Det resulterede i 30 elever og en enkelt lærer der på skift tror at lige præcis de har de magiske fingre der snildt kan få låsen op, alligevel endte med at kravle ud af to, en halv meter høje vinduer i gulvhøjde og rullede ud på græsset.. Og blev gloet på af ham den seje 2.g'er med PISSE SEJT HÅR og en pisse go mave.. Du kan jo spørge hvis du vil vide hvem det er.. jeg vil ikke bare linke hans profil her.. det ville være direkte ondt :p

Forældreaften på gym gik som smurt. Folket ELSKEDE min kage (som jeg er ret stolt af SELV at have bagt!!) og den blev ædt, rub og stub. Fik også lige broken the news til mine forældre INDEN vi tog afsted, at jeg har røget en smøg i dag.. i frygt for fra en fra min klasse ville lægge handling bag sin trussel og smide det billede han tog af mig, mens jeg gjorde det, op på storskærm til forældreaften.. De kalder mig SmokerJohn.. De har set mig ryge 1 gang.. hej.. hurra for 1.s :p

2 kommentarer: