mandag den 31. oktober 2011

HOVSA

Så slår det mig som et lyn fra Harry Potters pande: Det var lørdag i går! Men, men, men... Der var LM-lejr i vores kære Haderslev-kreds, så jeg føler mig lidt undskyldt. Ikke desto mindre er jeg ulykkelig over, at jeg ikke i det mindste havde skrevet et indlæg, og sat det til at blive udgivet i går. Men, nej. I denne weekend har jeg næsten ikke lavet andet end at æde og være til bibeltime.

Det er snart jul! Jeg foreslog "Sneflokke kommer vrimlende" i musik, og var næsten skyld i at min lærer fik et hjerteslag af den slags, der ikke kan kureres. Men vi fik min vilje og sang den. (Yaay)

Nå... jeg vil dedikere min opmærksomhed til spanskundervisningen nu, og sige: Jeg skal ned på LME i dag! Hurra for halmøderække!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar