torsdag den 6. oktober 2011

Mango & Pineapple

Åh, efterskole - tag mig tilbage! Jeg havde lykkeligt glemt hvordan det var, ikke at have tidsbegrænsning på sin computer, så man ikke blev forhindret i at lave lektier til klokken lort.. Tror ikke det er lykkedes mig at aflevere noget, som jeg ikke havde brugt nattetimer på, endnu?
Jeg indrømmer det: at blogge falder mig ikke så let for tiden.. Derfor har jeg valgt at spice det op med et par bil'der ;D
Den opmærksomme bloglæser vil opdage, at det er min favorit yoghurt of all time, der i adskillelige eksemplarer befinder sig i mit køleskab - Daily lifesaver!
Yoghurt og krymsel in my heart!

Seneste tiltag - briller (:
Gør dig selv en tjeneste - og tryk på dette geniale link, som en hvis  frøken Schmidt sendte til mig:
http://www.youtube.com/watch?v=0xOrdgjlX_Q
Jeg ved ikke hvor meget mere jeg har på hjerte, ud over at jeg GLÆDER MIG TIL DT som et lille barn!
Arrividerci!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar