tirsdag den 4. oktober 2011

sprut og tatoos for nybegyndere

åh ja. Det går vildt for sig når man går i 1.s. Vi skriver om sprut i dansk timerne og tatoverer hinanden på bagerste række i NV. Hvis man vil ha' hele historien må man begynde fra en ende af... Den ende starter.. faktisk for 2 uger siden, men vi springer lige frem til i går. I går gik det op for mig at jeg skulle aflevere en 5000 anslags lang NV rapport om tsunamier, jordskælv og astronome nedslag. Det var lidt noget lort, så mig og 2 piger fra min dejlige klasse blev på skolen efter timerne for at skrive på den skide rapport. Det er så nu den opmærksomme og kritiske læser ville tænke "ha. De lavede sikkert ikke en skid" og ved du hvad? det pasesr ikke! Vi fik både spist durum (oh yeah, 4 stempler på mit StationsKebab stempelkort, direkte fra Mustafa himself), set Steve-o få piercet sine baller sammen og set en eller anden random daniel på Youtube få en full body wax. og udover det grint så meget at jeg var ved at kvæles i min kebab.. Intet NV lavet.. SÅÅÅÅ da jeg kom hjem havde min mor købt slik, så jeg ku skrive den i en sukkerrus.. Desværre nåede jeg ikke at spise alt slikket, så jeg tog det med i skole i dag.. Ret dårlig idé faktisk.. Pludselig er man tilbage i 1 klasse hvor alle vil ha --" lol. men jeg havde slet ikke nok til alle så jeg gemte mine slikpinde for mig selv! I sidste modul havde vi så fået en overdosis af at skrive om sprut i 4 timers dansk, så bagerste række (mig og de hårde drenge..) gik ombord i sådan nogle fancy tyggegummier med tatoveringer i! Her får du lige et billede af min, Benjamins og Laurits' arme :)



Forresten.. Er det klammere at piger bøvser, end at drenge gør det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar