tirsdag den 11. oktober 2011

svindlere kan ikke svindle mig!

okay jeg var lige ved at begå en kæmpe fail lige før. Og det er ikke bare sådan en "arh, jeg overlever nok alligevel"-fail. Det er en "din konto bliver rippet"-fail. Jeg har fået en mail fra 'Nordea'. Svindler-Nordea!! Et eller andet med noget opgradering af alle kunders et eller andet... og det var obligatorisk eller sådan noget. Jeg klikker mig ind på linket og så beder den mig om mit kortnummer, udløbsdato, kontrol-tal og CPR nummer. oh yes. På det tidspunkt fangede jeg at det var en scam! Jeg havde taget mit kort frem og alt muligt.. men jeg fangede den.. Svindlere skal ikke komme her og tro at de kan svindle mig!

Men uf! Nu til the exciting news! Jeg har købt ny jakke!! for anden gang.. den her er meget bedre... :D totalt mig-agtig. Straigt from herreafdelingen i New Yorker, Hillerød. Godt nok er den måske ikke sååååå varm.. hvilket jeg vil undlade at fortælle min mor, fordi hun så bare bliver sur.. Men iiih... Jeg vidste bare at det skulle være mig og den, the moment jeg tog den på! ååh ja. En pige og hendes herrejakke <3

Jeg burde nok også lige smide en kommentar om at jeg er kommet til at skylde endnu en teamboks væk. Fordi Hauge lettede sin røv og kom til mit hood. Ret sejt alligevel. Desværre var vi begge to ved at brække os over at skulle spise flere nuggets, da der var en 10-stykker tilbage.. Ret bittert.. Men det var ret sejt at han lige lagde vejen forbi. : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar