mandag den 31. oktober 2011

Weekend på onsdag!

Hej Venner.
Så er det tid at blogge igen!
Efter ikke at have blogget i maaaaange mandage.. 2 ihvertfald burde jeg have en masse på hjerte, men i bliver nok skuffede.
En ting har jeg da lavet. Mig og Camilla Sloth så paranomal acticity 2 i fredags. Vi så 1'eren for lidt over et år siden, og var ved at komme os over den, så var det da tid til den anden. Så med dyner og puder hele vejen rundt om hovedet var vi klar. Den var seriøst uhyggelig, og det var meget værre at jeg så skulle køre helt alene hjem på Catrilla. Camilla fulgte mig ud til dyret med hendes lillebitte lommelygte, som kunne lyse 3 cm længere frem.. sådan! Men hele vejen hjem skrålede jeg af alle mine lungers kraft. Men mit forsøg på at overdøve min angst for spøgelser lykkedes ikke - det resulterer i, at jeg lige nu, mens jeg skriver dette sidder og bliver bange. Så farvel spøgelser.

Så er jeg jo godt i gang med teori til kørekortet. Jeg har været der 4 gange, og har endnu ikke formået at gøre mig selv til grin, hvis man ser bort fra den ene gang, hvor jeg kom til at kalde hajtænderne for fisketænder.. :O Jeg skal faktisk ud og køre bil på onsdag klokken 13. Ja! uha! Så voksen er jeg.

Her i weekenden skal jeg til lalandia. I Billund :D Sammen med hele familien og Simon også! Det bliver dejligt. Og hvis jeg nu krydser mine fingrer rigtig hårdt, så kan jeg passe mine badebukser denne gang...
Imorgen skal jeg i biografen med en veninde fra klassen.. det bliver en dyr fornøjelse! Men hva freak.. det er jo trods alt sidste tirsdag før weekenden.

En anden lykkelig stund at se frem til; TORSDAG venner. Alle vores moduler er aflyst. Aka.. vi har fri hele dagen. Og eftersom at jeg rejser fredag morgen holder jeg weekend fra onsdag eftermiddag. MUMS! Men jeg skulle aldrig have fortalt min mor, at jeg havde fri hele dagen. Nu skal jeg til frisør, tandlæge og have lægeerklæring.. ja.. der er meget kvinder ikke forstår :D

Nåh.. jeg vil gå op i bad. MOJN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar