mandag den 28. november 2011

At danse julen ind

Hellow!
Mandag er det idag! Jeg kan mærke at jeg er inde i en god fase! Det er anden mandag i streg at jeg sætter mig ned og skriver mine vise ord og tanker ned. :)
Det var jo første søndag i advent igår - oh fryd oh fryd. Det er så dejligt at tænke på, at det snart er jul. Det her går hen og bliver helt sentimentalt.. bvadr.. Adventsgaven bestod af en DVD og en chokolademandslikkepind. Det var rigtig sødt af moder, at ville købe os adventsgaver.. men mindre smart af hende, at give mig en DVD, som står på hylden i forvejen.. det har jeg dog undladt at fortælle hende... jeg ville jo nødig ødelægge hendes søndag.. Apropos har Barda fødselsdag idag!
hah! Og så har jeg jo ikke fortalt jer, at jeg i tirsdag sov over mig.. faktisk første gang i min gymnasietid. Jeg vågnede ved en sms fra Camilla, hvor der stod: "Du når ikke bussen". FÆST! Jeg kom ellers i tøjet i en fart, og fik sat mig ind i bussen en halv time efter... men jeg kunne ligeså godt opgive at nå gymnastiktimen. Jeg ringede efter mine moder, og hun kom og hentede mig i Pedersker og kørte mig til DGI-hallen. Nåh! Men alt dette førte til et opkald jeg fik torsdag formiddag.. var var i den heldige situation kun at skulle møde klokken 10.15. Jeg står ude på badeværelset og er på vej i bad, da min telefon ringer. Så er der en mandlig stemme, som siger at jeg er kommet for sent og om jeg ikke gider gå i skole osv.. jeg prøver ihærdigt at forklare den der ukendte stemme, at jeg kun skal møde klokken 10.15 den dag. Så bryder han pludselig ud i sang: KLOKKEN ER LIDT I 10... DU SKULLE HAVE VÆRET HER KLOKKEN 9 - Det var så her jeg hapsede mit ur.. og fandt ud af, at klokken kun var halv 9.. Så gik det op for mig at det hele var en joke. Og det var noget min mor havde sendt til mig.. I et øjeblik var jeg vældig glad for at jeg var alene hjemme, det havde været liiiidt pinligt at have snakket til et bånd! Men så kom den mandag, hvor jeg valgte at skrive det på bloggen???! Det fortryder jeg nok en dag.. men whatever.. der er alligevel ingen, som gider læse det her! :D

See ya in another life brother!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar