onsdag den 16. november 2011

De der hemmelige steder

For snart to uger siden kom Lilla med spørgsmålet; kender i nogle hemmelige steder i Løgumkloster og omegn? Og hvis der er en ting jeg kender til i kloster downtown, så er det de hemmelige steder :D
1. Lille Lise
Ja det er godt nok næsten synd at kalde det hemmeligt længere, men Lille Lise er et forladt hus. Første år på efterskolen var det et nærmest magisk sted, som kun få udvalgte kendte til bl.a. undertegnede og Bette. Nu er det ikke hemmeligt længere, alle har været der, det ligner lort og det er vidst også blevet solgt.

2. Hemmeligt legehus udenfor Løgumkloster
Åhhh ja. Her har jeg kun været en gang sammen med 3 forhenværende bøver. Legehuset har 2 ETAGER!!!! Det var i sandhed en fest og der var en vild gyngeting på legehusets tilhørende legeplads :P Det ville være nice at fortælle jer hvor dette herlige sted ligger, men jeg aner det ikke, jeg cyklede bare med de andre.

3. Random punkt på 2-kilometeren
Okay her er der rent faktisk en sjov historie. Det var engang til idrætslinje, hvor Maria og jeg (og nogle flere men jeg husker ikke hvem) skulle løbe 3-kilometeren som sædvanligt. Vi er for dovne og vælger i stedet at lave snyderen og skyde genvej ved 2-kilometeren (ikke morgenløbsruten) og så spankulere der i ly for lærere. Efter at have gået lidt tid ser vi nogen bag os og sprinter ind og lægger i mosset. Det er Egon som har set os og råber noget i retning af "PICHE KA' I SÅ SE OG KOM' IGÅNG". Skræmte fra vid og sans løber vi resten af turen i frygt for hvad Egon vil sige.

4. DET HEMMELIGE HÆNGUDSTED
Sidste punkt på min liste er helt speciel. Det er nemlig det hemmelige hængudsted - mit og Bettes tilflugtssted. Stedet er at finde på et unævneligt sted under en trappe på LME. Vi opdagede stedet, dengang vi var små, dumme og uerfarne bøver. stedet var perfekt til et glas kaffe og ingen opdagede os nogensinde. Kun få har fået lov til at se stedet - bare fordi vi elsker det så meget.

Udover at jeg har lavet en lam listen, så går det ellers meget godt. 1.f er nice. Vi har næsten ingen lektier for. Jeg er stræber. Vi har haft KFS kolletiv. Jeg blogger. Fest Hos Mange.

see ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar