tirsdag den 15. november 2011

En af de der kloge, heldige typer

.. OH F**KING YEAH! Jeg er apparently ret klog og har en "bred faglighed og høj motivation" for "på baggrund af mine karakterer og samtaler med mine lærere" er jeg blevet indstillet til at søge ind på ATU. Du aner sikkert ikke hvad ATU er, og for at være helt ærlig, anede jeg det heller ikke før i går ved omkring middagstid. ATU står for Akademiet for Talentfulde Unge, og nej.. Det er ikke sådan noget med at være psycko god til et instrument, gymnastik, fodbold eller noget i den stil. nææ nej. Det er sådan noget med at ligge nogenlunde højt i alle fag og så generelt udstråle en høj motivation til at lære noget. Så skal man, ved siden af skolen, gå til nogle seminarer og foredrag og tage på camps med andre ambitiøse unge og blive endnu klogere. Men jeg holder ikke armene for højt endnu.. Godt nok er jeg lykkelig for at jeg er kommet i betragtning, og jeg vil satse alt på at komme ind, men der er kun 100 i hele Nordsjælland der kommer ind. Nu gælder det bare om at skrive en killer-ansøgning. En de ikke bare kan makulere. Jeg. vil. ind.
Folk fra min klasse synes det er lidt dobbeltmoralsk eller hvad man nu siger.. "hej. Vi tager de kloge i jeres klasse og gør dem endnu klogere, selvom det nok mere er de 'dumme' der har brug for ekstra undervisning, men næ nej. Giv os nu bare jeres gode elever" .. Kan jeg egentlig godt følge dem i.. men hvad.. ATU!

og så så vi Life of Brian i latin i dag... Jeg er dybt forarget og ret krænket... Blasfemi i den dur skal man godt nok lede længe efter ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar