onsdag den 30. november 2011

En titel uden mening

Ja så er det rigtig nok mig igen. Mange rare ting er sket siden sidst - eller det vil sige at jeg kan komme i tanke om to på stående fod. De er tilgengæld også rimelig bonus, så det går vel nok!

1. Jeg har valgt studieretning :D
Det skulle vi senest gøre i fredags. Jeg havde der gået og grublet over, hvad jeg skulle vælge. Skulle det være det sikre valg samf A eng A mat B, eller skulle den have fuld skrue på en af skolens über nørdelinjer kemi A mat A fys B. Valget faldt på sidstnævnte og jeg kan derfor se frem til, at gå i klasse med Beute og Morti i 2,5 år! Det bliver da vidst i sandhed en fest uden lige! I går fik vi at vide, hvordan klasser højst sandsynligt bliver. Vi skal gå i 1.x sammen med fysikerne og dem med musik mat linjen. 30 styks nørder i en klasse - det bliver da bare lidt for godt!

2. Jeg har chillet på Tønder Landevej 4
ÅHH JA!!! en hel weekend kun dedikeret til at hygge mig i de vante omgivelser. Det var en chillern weekend at være gæst ved Polly Damm i :) Vi hyggede, spiste kage og is, drak kaffe, stak af fra obligatorisk mørkeleg, gå til morgenmad i shorts, efterskolepranks og så var vi i kolding storcenter med Stin, Bette, Andreas Due (en cool en fra LME11/12) og unglærer Christoffer. Yderst rar weekend!

På fredag er der store heimdal (galla). Det skal nok bliver sjovt! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar