lørdag den 26. november 2011

Folkekirken? Tja...

Jeg blogger fra Tracys computer!! Rigtigt gættet, jeg befinder mig på KG... Om en halv time begynder julebazaren, som jeg glæder mig rigtig meget til, og det er fedt at være her :D

Nok om det... Mens jeg bryder min hjerne for at finde på noget genialt at skrive, dukker et irriterende emne op konstant. Homoseksualitet. Man, man, man, jeg synes ikke jeg laver andet end at diskutere/samtale/argumentere/snakke/provokere/modbevise/parlamentere/ øhm.. ja, nemlig, om dette emne. Kan egentlig godt blive lidt træt af det, da jeg af natur er ektreeeeemt konfliktsky, men face it. Ester, du kan ikke snige dig gennem livet uden én diskussion eller femhundredeogsyvogtyve. Det er svært at snakke med personer, der stædigt holder fast i næstekærlighedsbudet, og KUN det. Men jeg spørger bare: Hvor er Bibelen og Guds ord i alt dette? Bliver chokeret over at høre den ene præst efter den anden falde fra pga. gruppepres. Guds ord bliver omskrevet som mennesker vil have det, man sorterer det fra, man godt kan lide, og forkaster resten. Det kan altså godt ødelægge min juleglæde *snøft*

-------

4 timer senere. I løbet af disse 4 timer har jeg udrettet meget, bedst som jeg sad her og skrev, kom en ulykkelig Heidi og tvang mig til at være tager-imod-penge-til-gysergrotten-dame, og et godt menneske som jeg er, løb jeg med hende - OG efterlod computeren i denne tilstand. Med facebook åben.. Kort tid efter var jeg så pludselig i et forhold, hvilket Stin var så sød at fortælle mig... TRACY DU OVERLEVER IKKE DENNE DAG!

Og jeg har snart fødselsdag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar