mandag den 21. november 2011

Hej guys.
Jeg har haft en fantastisk weekend! Virkelig! Jeg har haft et meget fornemt besøg fra Jylland. dadadadaaaaaam! Linette! Vi startede ud med fredag nat, at se twilight marathon - vi skulle i biografen og se 4'eren lørdag og eftersom Linette ikke havde set dem før.. var dette marathon nødvendigt. Jeg holdt ud længe! jeg kæmpede for at holde øjnene oppe, men måtte se mig slået af et par døsige øjenlåg - og måtte pinligt indrømme over for Linette at jeg faldt i søvn.
Lørdag var vi til Julemarked. Overraskende nok, kan jeg meddele den nyhed, at jeg sammen med jyden besidder et meget sjældent talent - at bygge et tårn af klodser på tid, det er lige mig! Tro det eller ej, men vi vandt julemarkedets byggekonkurrence. En stor kurv med godter er mums!
Okay.. jeg vil slutte denne sindsgribende weekendsfortælling. Vi overnattede hos Barda indtil søndag. BUM! Det var faktisk rigtig hyggeligt!
Jeg skulle have været til førstehjælp idag.. men det er flyttet til på næste tirsdag. Så læste jeg forresten lige blå bog igennem forledendag.. Eller jeg læste kun bommerterne. Vis havde en god en. Vi skulle have daim-is.. Så spørger hun; Hvad betyder dai-mis! :Dhaha! Og dorthea.. hun sad med hovedtelefoner på, uden at have puttet stikket i, så man kunne høre hendes musik. LOL! :D

- dette er guf! haha!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar