tirsdag den 22. november 2011

Så gå dog hjem

åååååh så blev det endelig tirsdag igen! Hvilken herlig ugedag! .. eller noget. :p
Jeg har været på et fantastisk Mission 11 i weekenden (og nej.. det er ikke sådan noget hemlig-agent noget, som nogen fra min klasse troede, men tværtimod, en kristen konference-agtig). Det var aaaalt for fedt at se folk igen og så bare chille og høre om Gud and stuff! :)

Udover det har jeg så også lige hevet mig en lille hoste hjem.. det er lidt lort.. Det kommer sig nok af at det nogle gange tager mig virkelig lang tid at cykle hjem fra stationen.. Principielt tager det kun 10 minutter.. men det er fordi vi er så fancy i Hillerød, at lydkrydsene i byen passer sammen, på den måde at hvis man holder for det første og derefter cykler med en hvis hastighed, kan man nå over ved alle de andre, uden at stoppe! FEDT, IKK? problemet er så bare når der er nogle grimme møgunger eller fede gamle damer der bare ikke fatter at de skal cykle i siden af cykelstien og ikke midt på. Seriøst! Hvor meget mere 'fin hentydning' har man brug for end 20 fucking ring med klokken, før man fatter at man ikke bare kan cykle fucking midt på?! Skal jeg til at skubbe til dem med mit dæk eller et eller andet?! Det er derfor skyld i at jeg engang i mellem kommer til at holde for ALLE lyskrydsene.. der er 5. So damn you, old ladies on bikes!! You made me sick!

Det er ligesom når man ser en gaaaaammel mand komme tøffende med en nettopose og tænker "okay, det bliver hunme en lang tur hjem, du gamle"  .. eller.. det er ikke ligesom noget.. jeg havde bare ikke nogen god overgang.. beklager!

Og som om der ikke har været nok at more sig over i dette indlæg får i da lige en ting mere:
kig på dette link: http://subsonicsound.dk/hvordan_er_de_havnet_der/  (jeg lover, at det ikke er et eller andet trolling-pis!)

se you next week!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar