tirsdag den 29. november 2011

Snu forældre har mange fordele

Hellow igen!
Ja, jeg ved det er tirsdag, og jeg ikke burde skrive lige nu. Men eftersom mit hjerte er ved at sprænges af glæde og stolthed, så må jeg udøse nu!
Jeg har jo altid vidst at jeg havde en snu moder, men hun har overgået sig selv. Hun har i al stilhed sneget sig ind på bloggen denne, og opsnust i mit forrige indlæg, at den dvd, som jeg fik i adventsgave ikke var ukendt.. jeg havde i forvejen en magen til. Så hun har været ude og købe mig endnu en gave! En ny gave! En sød nisse pige, med sand i måsen, som kan sidde på min reol - og en æske toffifee... Den er der så ikke særlig meget tilbage af længere, eftersom det snart er 30 min. siden jeg modtog gaven. Men ja! Mor er skøn!
Godnat..
BTW.. er jeg nu indehaver af et førstehjælpsbevis.. som sjovt nok beviser at jeg kan førstehjælp efter at have deltaget i både praktisk og u-praktisk arbejde.. tvivler på at det hedder upraktisk.. da det lyder ret negativt.. Jeg vil formidle mig anderledes; Jeg har modtaget undervisning. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar