lørdag den 3. december 2011

Den søde juletid

Tror det illustrerer mit liv meget godt lige nu, at der ligger en seddel på mit proppede skrivebord med teksten: HUSK: lav en huskeseddel!

Nu har jeg i over et kvarter forsøgt at finde på noget at skrive, men motivationen ér der bare ikke... :( Ved det er en dårlig kompensation, men jeg vil smide et spørgsmål til de andre bloggere og I læsere, må skam også gerne lægge en kommentar! Hvad er jeres 3 største ønsker til jul? (NB: realistiske ønsker, tak, 'fred på jord' gælder ikke)

Hmm, hvor det bliver korte afsnit i dag... Det skyldes vist manglen på sne, undersøgelser har vist, der sker mange flere tilfælde af vinterdepressioner når der IKKE er sne, end når der er. Det forstår jeg godt, for ih, jeg mangler noget sne! Vil lige sige til alle jer, der får min julekalender på mail: husk at tjekke mail hver dag! Ellers ser I den ikke, bare ærgerligt... OGSÅ HAR JEG SNART FØDSELSDAG!!

Forresten, hørte Hymns from Nineveh i P3 den anden dag, og blev mildest talt skuffet! Jeg har aldrig hørt dem før, og håbede inderligt, der var tale om EN ANDEN Hymns from Nineveh i radioen, men næh nej... Den kedelige, intetsigende sang og tørre sangstemme tilhørte åbenbart det ellers så elskede band. Havde forventet noget mere...

1 kommentar:

  1. Hrello! :D Jeg har kun fået 1. afsnit af julekalenderen.....

    SvarSlet