lørdag den 24. december 2011

I aften er det juleaften - der er længe, længe til!

Nu træffer det sig sådan, at juleaften er en lørdag, og lørdag er min bloggedag. Jeg overvejede dog at springe let og elegant hen over blogningen, da jeg så Kathrine havde gjort det... Men nej, min samvittighed lader mig ikke gøre det. Hvad har jeg så lavet i dag? I får det i den fantastiske, klassiske, kedelige punktform. Nej, vent jeg har ombestemt mig... Det bliver en lang smøre. Op klokken lidt over syv, morgenmad, hjulpet mor med lidt af hvert, lavet frugtsalat, ædt mango, spist julefrokost, været i kirke (sorry to say it, men min opmærksomhed blev gentagne gange fjernet fra præsen på talerstolen til fyren foran mig, der var ved at tabe sine bukser, og åbenbart havde iført sig et par hvide/lilla-stribede boxershorts. Det var et syn for... ) Nu er jeg så småkagemæt, og venter... og venter... og føler mig som en lille bitte barn!! Er du i samme situation som mig, har jeg et godt råd: Leg juletræslegen. Du kan læse om hvad den går ud på right here!

Ellers er der vist bare tilbage at sige... rigtig glædelig jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar