torsdag den 8. december 2011

Line og jeg ..

Line og jeg var på vej tilbage til skolen fra svømmehallen, mens vi gik og nød en KitKat. Fredeligt, som vi gik der, kom der en politibil, som fræsede en meterdyb vandpyt fyldt med vejsalt, sjap og sikkert pis op i ansigterne på os.. Nej vent, med ansigterne mener jeg hele kroppen!! Shit, det var bittert.. Jeg håber ikke for de politibetjente, at de kiggede i bakspejlet eller havde rullet vinduerne ned - Det var ikke for sarte sjæle!
Lovens lange arm .. tsk? Tror bare jeg bliver anarkist, eller noget..

Men hey, jeg er i gang med at rydde mit værelse op.. Det lysner, folkens! :D

2 kommentarer:

  1. Underligt at politiet gør sådan noget for man kan dumpe til køreprøve, hvis man gør det.

    SvarSlet
  2. lol bette! God joke.. som om du rydder dit værelse op! xD

    SvarSlet