lørdag den 17. december 2011

Nutidens gamle mennesker

Hvem er det, der snedigt lister sig foran i køen i Tiger ved hjælp af luskede tricks?
Hvem er det, der bander og brokker sig i FONA, fordi ekspedienterne kludrer lidt i det?

De gamle, uskyldige mennesker. Hvor det dog irriterer mig at høre på en mindst 80-årig dame i køen i FONA, der raser og bander og svovler, fordi det tager lang tid. Som om hun ikke har tid nok? Havde frygtelig lyst til at vende mig om og slå hende med "Letters to Juliet" som jeg havde i hånden, men jeg beherskede mig. Det skal dog ikke ødelægge min julefred. I øjeblikket er jeg EN SØLLE BRIK fra at vinde en iPad i pakkelegen på DR. Giver flødeboller til bloggens læsere, hvis jeg vinder...

Med posten i forgårs kom Taylor Swifts "Speak Now Tour DVD" og jeg elsker den bare. Kan KUN anbefale den (:

Glædelig Jul :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar