fredag den 2. december 2011

Observationer af Jan

Når man skal være gymnasielærer, kan man godt have undervist i et par år, men på et tidspunkt skal man altså tage sådan en lille ting der hedder et pædagogikum. Faktisk har jeg ingen anelse om hvad det er, men jeg ved at når man har taget det, har man ret til at kalde sig uddannet gymnasielærer! uhuuhu.. Det der pædagogikum er vist liiidt ligesom at være i praktik. Ihvertfald underviser man en klasse samtidig med at der også er en fuldt uddannet lærer tilstede. I samfundsfag er vi så pisse heldige at have Asger der er ved at tage sådan en fætter og det er en fest uden lige! I forgårs fik så at vide at vi da også lige skulle have fornøjelsen af hej-jeg-er-ved-at-tage-pædagogikum-Jan til matematik.FEDT tænkte jeg, lige indtil han kom ind af døren. Hvorfor min glæde så pludselig blev afbrudt, kan i selv udtænke ud fra de observationer jeg gjorde mig i timen:


  • Starter meget elegant med at hælde kaffe ud over sig selv, idet han går ind af døren.
  • Er meget into MEGET INTENS øjenkontakt, ifølge ham selv
  • Trekanter - det er lige ham
  • Lettere femi-stemme og udtryksmåde
  • Han løfter meget fornemt sin lillefinger når han skal skrive på tavlen.
  • Virkelig nervøs!
  • Jan er venstrehåndet... det kan så  også tydeligt ses på hans skrift!
  • Han står meget med ryggen til os...
  • Bruger ca en hel pakke kridt på et modul fordi han skriver så freaking meget...
  • Han har meget løse håndled, lidt Futte agtigt... :p
  • Han holder utroligt meget af ordet 'fjollet'..

That is it! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar