lørdag den 21. januar 2012

Et velfortjent hvil

For første gang i 7 timer kan jeg nu sætte mig godt tilbage i stolen og slappe af. Sammen med min lillesøster (og til dels min lillebror) brugte jeg halvdelen af dagen på at lave en 3 retters menú til bedsteforældre og forældre (en del af dere julegave) Det var vældig hyggeligt - og til tider stressende, men kl. 18, da gæsterne ankom, var alt fuldstændig parat, og vi kunne nye maden.

Forret: Små tærter i forme med porrer og bacon anrettet på kold basilikumssauce.

Hovedret: Ovnbagte, græske kartofler, krydret farsbrød, rødkålssalat med tranebær og ristede mandler, jordskoksalat med granatæblekerner, pærer og valnødder.

Dessert: Chokolade/is-lagkage pyntet med chokolade, frisk kiwi og Smarties.

Jeg ville gerne have indsat nogle billeder, men... det må vente :P Lige nu kan jeg næsten trille... På grund af gæsterne, må jeg vente til i morgen med at se Melodi Grand Prix :( Jeg kan slet ikke vente! Uf, hvor jeg glæder mig! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar