onsdag den 18. januar 2012

HEY DET ER JO ONSDAG!

Det er det nemmerlig! Jeg har besluttet mig, at blogge hver eneste onsdag fra nu af, da den bedste måde at aktivere de andre må være skyldfølelse ;)
Problemet er bare, at jeg ikke just laver så meget. Eller en uge er nu gået i 1.x og jeg kan konkludere at:
1. Amanda og Bette er allerede blevet aaaaalt for gode venner. De har rottet sig sammen og mobber nu mig u afbrudt :(
2. Jeg er mega dårlig til det med nye mennesker... Men seriøst, de er jo skræmmende!
3. Hele 1.x er stræbere. Det gør mig glad!

derudover gør man sig vel visse observationer:
1. Stine fra vores klasse ligner Ib's crazy bornholmer friend Camælla Sloth på en prik. Seriøst, de er identiske!!
2. Kasper = Mourits, men den vej har bette været nede af lige her.
3. Jesper Bunk (billedkunstlærer, ergo endnu ikke min observation) = Stig Rossen.
4. Rasmus Friis (heller ikke mig. Det er faktisk alt for få jeg har opdaget) = Rasmus Bjerg.
5. Amanda (det er tilgengæld mig!) ligner Tvebak fra Brødrende Løvehjerte.
det var vidst det i denne omgang.
- JA, jeg går og drømmer om at blive hende, der ligger random billeder ud i indlæggene :D

Kathrine
p.s. Frode og Kees fik smæk i Bezzerwizzer (igen) i weekenden :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar