lørdag den 28. januar 2012

Winter Wonderland

Så kom den endelig, den længe ventede sne. Børn og voksne valfarter til samtlige bakker i Haderslev kommune, skobutikkerne har travlt og det er rent faktisk muligt at finde en plads til sin cykel på gymnasiet. Men det er også nu, jeg ærgrer mig en smule over at have valgt at gøre rent på en skole med 180 børn, der vader rundt i sne og sjap og slæber det med indenfor. Jeg kan slet ikke lade være med at kigge ud ad vinduet hele tiden og fascineres af de sneklædte marker - det er så smukt, og jeg kommer en lille bitte smule i julestemning! Kan ikke vente til næste jul... Her er lige nogle snebilleder, ganske vist ikke fra hvor jeg bor, men www.weheartit.com

goSupermodel - Profiel van fightingbutterflies.

Maybe I'm dreaming.

Maybe I'm dreaming.

Og så til noget helt andet, jeg er nemlig blevet helt varm på en film, jeg dog ikke har set endnu, nemlig "The hunger games". Jeg har set traileren og hørt om bøgerne, og selvom den slags (fantasy eller hvad det nu kaldes) ikke appellerer til mig, er jeg lidt nysgerrig... Det er jo heller ikke værst, at Taylor Swift synger et fantastisk soundtrack til filmen, vel? Det virker som en vildt god (og mærkelig) film, har nogen læst bøgerne? I så fald, kan de anbefales?

Har fundet en video HER med BÅDE trailer og soundtrack, det er lige til at få kuldegysninger af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar