onsdag den 1. februar 2012

2 uger...

Ja.. Som overskriften siger, så er det i dag to uger siden jeg bloggede. Hvad blev der af "jeg vil blogge hver uge fra nu af" er der helt sikkert nogen af jer, der tænker - hvis der rent faktisk stadig er nogen der læser med (gi lyd). Og ja.... jeg er en slab, men jeg synes faktisk, at jeg er okay undskyldt - vi var nemmerlig på introtur med 1.x i sidste uge. det var rigtig rigtig hyggeligt! Bette gik ind i en dør, vi så Simons Kvamms crazy frynse/militær outfit fra "Heksens Pissemand - Kispus" videoen (eller det lignede i hvert fald ret godt), pigerne fra klassen er helt vildt søde, jeg blev mokka forkølet og fandt ud af at fysik nok ikke er noget jeg gider studere på Uni. (:

Generelt synes jeg faktisk, at det meste er super rart i øjeblikket. Jeg føler virkelig, at jeg er kommet på den rigtige linje - noget jeg ellers var meget i tvivl om..

okay.. da jeg satte mig til at skrive tænkte jeg på en helt masse jeg kunne skrive om, men det er væk nu... jeg beklager meget børnlille. Men måske har jeg et kikset billede fra et eller andet liggende på min com. det var der ikke, men i stedet en godt minde:

Og hey... selvom der måske ikke er nogen, der læser med, så gør det mig faktisk rigtig glad at blogge lidt :D
-Kathrine

2 kommentarer: