onsdag den 22. februar 2012

nej hvor er det onsdag

og nej hvor jeg dog bare hader at opdage det sidst på aftenen....
Nå men.... I øjeblikket er jeg i sandhed inde i en "nej hvor jeg savner efterskole" periode. det gør faktisk nærmest helt ondt nogle gange. jeg savner menneskerne, det kristne fællesskab, natteræn, lærerne, festerne, musical, skoven, valgfag og linjerne - ja jeg savner faktisk også køkkenets hårde fiskefilliter. men mest af alt savner jeg hverdagen. de små indfald. alt det der gjorde LME til verdens bedste sted. at køre i fakta, ligge på gangen, klippe hauges hår (første år), have vandkrig, bade i åen og på fodboldbanen, chille med ALT'erne ovre på langsiden i kor, lme om sommeren, sæbefodbold, mit område til rengøring, larm fra dagligstuen, samtaletoilet - ja jeg kunne blive ved i en evighed.

godt man skal derned i weekenden, men det bliver nu aldrig det samme... :(

2 kommentarer:

  1. Den periode er jeg også i :( Det gjorde også helt ondt at læse de ting, du remsede op - men en god følelse af 'ondhed'... Sådan lidt nostalgisk og højtideligt :')

    SvarSlet
  2. Oooooorg... Det var nu en dejlig tid! Selvom jeg er midt inde i det nu, så var det bare noget helt andet sidste år, og jeg savner det! (; Vi må snart holde et "komsammen" for alle dem der har lyst! (;

    SvarSlet