tirsdag den 20. marts 2012

Ah...

Har moret mig kosteligt over Lillas liste med Ulla G-citater! Jeg fik aldrig fornøjelsen af at være til time hende, men citaterne kompenserer lidt for det. På undertegnedes skole går der en fortræffelig lærer under navnet Erik. Midaldrende (det lyder vildt gammelt, men reelt set er man jo midaldrende, når man er 40) og verliebt i stribede cardigans og laksefarvede skjorter. Han alene er skyld i, at der ikke er plads til notater i min kalender, fordi den ganske enkelt er proppet med citater af ham. Nedenunder har jeg skrevet nogle af disse citater som bevis på, at gymnasie-fysik/matematik-lærere ikke behøver at være støvede mænd over 70 år (men tro mig - dem findes der skam mange af):

"Man kan kende varulve på, at de aldrig har tøj på..."

"Og så faktoriserer vi til det SPRØJTER!"

"Så lukker I alle sammen øjnene og tænker på Tigerdyret."

(Kigger i sin taske): "Åh, nej.. nu har jeg glemt min hjerne igen!"

"Det var sjovere dengang Dronning Ingrid levede. Hun var kleptoman!"

"Vi skal have råd til at sende Villy Søvndal langt, langt væk!"

"Det oprindelige sprog er sønderjysk." (Ja... han siger noget)

"Hvis man står nede i Damparken, og smider sten efter... og smider BRØD efter ænderne..."

(Til uskyldigt offer i klassen, der havde mobilen fremme): "Du må lige gå af farmerdating et øjeblik. Hvis han vil noget, bliver han hængende... på traktoren..."

"Hvis jeg skulle myrde nogen, ville jeg da sørge for at samle alt mit DNA sammen... i skraldeposer!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar