fredag den 23. marts 2012

for jeg er hip!

Meget er sket på det sidste

1. Jeg har chillet med Johanne og Bette
- sidste fredag kogte vi rundt, da Johanne havde lånt en bil. Det hele var yderst specielt, men altså meget sjovt og vi hyggede os da meget.
2. Jeg har fået mig et sommerferiejob
- Jeg skal til sommer (under høsten) spendere det meste at mine vågne timer i Skærbæk for at tage kornprøver. Det bliver hårdt, men jeg glæder mig.
3. Jeg har spist Go'daw vaffel
- Ja det har jeg nemlig. I Ribe er der det her helt fantastiske koncept kaldet en Go'daw vaffel. Det er 3 kugler, softice og guf for en flad 12 krone. Godt nok skal man stå i kø i det der minder om en time, men det er nu meget hyggeligt, når det er sammen med nogle rare x'ere i solskin. Vi havde fået lov til at gå der ned i tysktimen, hvis vi lovede, at vi snakkede tysk. Det gik da også fint i de første fem minutter, men derefter var det ligesom lidt tamt. Dog var det meget underholdende at blive undervist i dobbeltstyrende præpositioner midt i køen.
4. Jeg er blevet klippet
-True that. En pagefritz sidder nu på mit hoved og jeg er ganske tilfreds med det :). I går til LMU opdagede Bette slet ikke noget, selvom hun sad og kiggede mig lige i øjnene. Meget distræt kan man vist roligt kalde hende
5. Jeg skal med familien til Toscana til sommer.
- jeps Toscana er målet og vi skal bo uden for Firenze. Jeg var lidt skeptisk over for det sted vi skal bo's køkken, men mors kommentar til det problem var, at vi da bare kunne spise ude. Jamen fair nok da!
6. Jeg har hørt hipstersangen 1000 gange
- OOOOH YEAH!! Den er fra sådan noget satire på tv2 zulu og den er seriøst sjov. Den må i høre folkens. Ja gør det faktisk lige nu. Jeg har virkelig haft den på hovedet hele dagen og udbrød og et tocifret antal gange "hast du ein problææææm?" i iskøen i dag :)


VI SES'RN FOLKENS!!! - måske på påskelejr?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar