lørdag den 3. marts 2012

Tedrikning

Foran mig på det sofabord, min far lavede i sløjd engang, står en hvid (det var den i hvert fald for nogle år siden) tekande og poserer... Solbær-te, mine damer og herrer, det ér vejen frem. For tiden er jeg kommet ind i en "jeg-skal-drikke-en-halv-kande-te-hver-aften"-rutine, og det er faktisk super godt. Hvis man ser bortset fra det faktum, at resten af aftnen (og natten!) går med at rende "ud å æ das".

På mandag har vi indsamlingsaften i LMU, så jeg har forsøgt at finde min kreative side frem og finde på noget til aftnens auktion. Resultatet blev rundt regnet 50 muffins (alm. chokolademuffins, krydder-æble-muffins og gulerods-fuldkorns-chokolademuffins) så nu krydser jeg fingre for at nogen vil byde på dem og hjælpe LMU's projekt!


Som Kathrine så smukt forklarede det, er der sket noget revolutionerende ah.. næsten... her på "Tha Blog", men jeg valgte altså at skrive i dag... for god ordens skyld ;) Ellers husker jeg det måske ikke :O Nå, men jeg vil se frem til forhåbentlig nogle flere, skønne indlæg her fra nogle af de sødeste mennesker i hele verden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar