tirsdag den 27. marts 2012

Yoga og spansk ballade

I morges tog det usædvanligt lang tid at stå op, normalt har jeg en politik om, at jeg skal være oppe, inden 8 sekunder efter at mit vækkeur har ringet. 8 er ligesom det magiske tal... Anyway, I dag vågnede jeg først, da jeg pludselig befandt mig på en orange yogamåtte med benene i vejret i en af skolens gymnastiksale. Yoga og mig er langt fra gode venner, min smidighed ligger på niveau med en lygtepæl og min balance er endnu mere elendig. Jeg har hørt noget om, at man bliver stivlemmet af at løbe, så det giver jeg lidt skylden. Jeg sørgede for at placere min måtte bagerst i lokalet, og derfra kunne jeg mismodigt se de andre stritte med benene i en 90 graders vinkel, mens min dårligt nok nåede de 30.


Nok om det, sagen er den, at det europæiske melodi grand prix nærmer sig med hastige skridt, og jeg glæder mig! Er allerede begyndt at høre sangene, og er indtil videre okay tilfreds. Spaniens sang er altid den første jeg hører (mit andet fædreland, som min ærede fader kalder det) og Spaniens bud i år er blevet en ørehænger for mig. En vaskeægte ballade med høje toner, en kraftig stemme, opbyggende musik og minus kæmpe show omkring sangeren. Videoen er ovenover denne tekst ;) Hør den! Og elsk den! (Jeg garanterer ikke det er alles smag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar