søndag den 22. april 2012

Sig ikke ordet

Om intet mindre end en uge, skal min søster konfirmeres, og da jeg så mit snit til at kaste et blik på indkøbssedlen, var det før, der måtte ringes 112 og gives hjertemassage. Under den ellers så uskyldige overskrift "Broccolisalat", mellem rødløg og solsikkekerner, stod ordet "Miracle Wip". Jeg mærke blodet fryse til is helt ud i tåspidserne og stod et øjeblik rådvild og håbede på, at det kun var en drøm. En ond én af slagsen. Men nej... det var den barske sandhed. Jeg fandt skrækslagen min mor, og spurgte om det ikke var en fejl, at dette frygtelige ord havde sneget sig med, men det nægtede hun. Næh, nej, der skulle bruges MW (bruger fra nu af denne forkortelse, da jeg får myrekryb af at skrive navnet) til opskriften. Nu er det sådan, at MW og mig er ærkefjender (NÆSTEN mere end mig og remoulade - og SÅ er det slemt!!) Synet af MW giver mig voldsom kvalme, og jeg begynder nærmest at ryste over hele kroppen. Hvilken galning opfandt dette klistrede, klamme stads, og proppede det derefter i et glas, der ligner babymad (vel at mærke når det HAR været i lille babys mave og er blevet kastet op igen) Og jeg som elsker broccolisalat :'( Hvor ér det sørgeligt... Man kunne lige så godt klaske en gang hvid maling eller træbeskyttelse i salaten.

(Jeg er Danmarksmester i emneskift, og vil nu gøre brug af dette): På min egen blog giver jeg i disse dage op til Europæisk Melodi Grand Prix 2012 et lille resumé af diverse sange, så tag et kig forbi, det ville være skøønt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar