tirsdag den 1. maj 2012

R. I. P.

På linjetur til London med musik-dramaholdet sidste år, købte jeg en souvenir for mine sidste penge på naturhistorisk museum (er ikke heeelt sikker på, at det var det, det hed...) Denne souvenir var et sølvarmbånd (nej, højst sandsynligt ikke ægte!) med runde ametyster og en anden slags lidt gennemsigtig sten. Jeg har ikke gået særligt meget med armbåndet, da det er ret fint, og har en besværlig lås. Sidstnævnte blev i lørdags skyld i armbåndets død :'( Min søster havde konfirmation (det var i øvrigt en dejlig fest), og jeg var gået ud på toilettet for at ordne mine strømpebukser. Toiletbåsene var mikroskopiske, under 1 kvadratmeter, så jeg måtte næsten stå ovenpå toilettet for at kunne være der. Som følge af en forkølelse, løb min næse konstant, jeg havde netop pudset den, og skulle til at skylle ud, da dette skete.... Det foregik som i slowmotion, jeg trak op, og hørte straks en metallisk lyd i kummen - jeg så ned, og kunne forfærdet se mit armbånd blive skyllet ud sammen med toiletpapiret. I et splitsekund overvejede jeg, at hoppe ned efter det, så panisk var jeg! Hvor var det sørgeligt... Låsen var simpelt hen gået op LIGE i det øjeblik... Det var med gråd i halsen og sorgfuld mine, jeg forlod toilettet... Og det syntes jeg simpelt hen I skulle vide!

Reminder til mig selv og alle andre: Hvis en lås er besværlig, så FÅ DEN ORDNET!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar