søndag den 17. juni 2012

Lidt reklame

Okay, folks... Jeg vil i dag reklamere for hele TO ting...

1. Karensminde museum et eller andet. Dagens udflugt med familie og bedsteforældre gik til dette luksuriøse havemarked, hvor højdepunktet var en mand med fuldskæg og tophue, der tilbød mig at smage et jordbær med honning. Delikat. Der var både live-musik, ægte kalkuner (i dag er det gået op for mig hvor meget han-kalkuner ligner et mislykket kemi-forsøg), blomster og planter Überalles, offentlige toiletter, "mal-din-egen-potteplante" og spisesteder til medbragt mad. Kan anbefales hvis du vel at mærke ikke har noget imod grise-stank og folk, der vil have dig til at være medlem af "Primula-klubben" eller lokke dig til et foredrag om pæoner.

2. Meine neue Blog! Jeg har oprettet en ny blog, hvor jeg lægger mine digte/noveller/andre tekster ud, både så jeg har styr på dem - men også for at andre hjertens gerne må komme med (konstruktiv) kritik, da jeg har tænkt mig at bruge mere tid på skriveriet. Såe... mangler du et sted at blive fast læser??? I øjeblikket kan du æhm... blive den første!!! :D

2 kommentarer:

  1. FLOT Ester, ikke at skrive det... :D

    http://esterjensen.blogspot.dk/

    Here you gooo!!

    SvarSlet