mandag den 29. oktober 2012

A whole ne-ew woooorld

- Ikke mere duggede briller
- Ikke mere blind-svømning
- Ingen refleksion i brilleglassene på billeder
- Ingen "jeg pudser lige briller igen"-momenter

Jeg har fået kontaktlinser og dermed et helt fantastisk panorama-syn! Bonus er, at jeg er hamrende god til det der med linser (hvis jeg da skal tro den søde optiker-dame, og det gør jeg. Komplimenter skader jo ikke, hø hø) Verden er blevet åbenbaret for mine øjne på en ny måde, og jeg føler mig som et nyt menneske :) Hvilke mirakler sådanne små silikonedutter kan udrette!

Og så er denne skønhed blevet smidt ind ad døren med posten

Image 1 of Club L Lace Prom Dress

(Ja, kjolen, ikke damen)

Weekenden blev tilbragt i skønneste orden med Remissi (et kor, hvoraf jeg udgør en ottendedel) Vi indspillede 4 julesange, som skal i selveste radioen! Åh ja, det var ganske pro at være i et studie med hørebøffer og solistmikrofon - også hårdt, men en dejlig oplevelse.

Nu må I have det, søde piger og drenge. Ester (nu uden briller) siger farvel for nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar