fredag den 24. august 2012

2/3 tilbage

Det er nok ikke gået nogens næse forbi, at den dejligt lange sommerferie er passé og et nyt (skole)liv er begyndt... De (læs: altvidende 3. g'ere) mener jo, at 2. g. er det hårdeste år på gymnasiet, så nu får vi se. Jeg er tilbøjelig til at give dem ret, men pyt. What doesn't kill you makes you stronger - eller noget i den stil. Vi fik årsprøver tilbage, hvilket bragte mig to gode overraskelser.
1) KUN 7 KOMMAFEJL I DANSKSTILEN!! JEG HAVDE 37 SIDSTE GANG (Jeg var så lykkelig, at mit hjerte 100 % overskred makspulsen)
2) Jeg fik 57 point i engelsk grammatik-test ud af 55 mulige. Har altid drømt om at få mere end 100% rigtige ;)

Til familiens store fryd, modtog min far en kurv fra sin chef som tak for at "have passet telefonen i sommerferien", og denne kurv har vi så lige taget hul på. Jeg søgte på Google efter et billede af "Spanske mandler vendt i hvid chokolade og lakridspulver", og det, der var tættest på at ligne de små lækkerbiskner i kurven, var dette:


Nej, okay, det ser måske ikke appetitligt ud, men JEG HAR ALDRIG SMAGT NOGET BEDRE. (Bortset fra frossen mango, Superflyers-is, fetaost, kogt hvidkål og alle mine andre MANGE livretter) 

Jeg syntes virkelig ikke, I skulle gå glip af at se himmerigsmundfulden, så her kommer et webcambillede i fantastisk (læs: middelmådig) kvalitet:



Spansk mandel i hvid chokolade og lakridspulver feat. min historiebog, så det ligner, jeg laver noget


Se - nu har jeg taget en bid



Ingen kommentarer:

Send en kommentar