søndag den 10. juni 2012

Følte mig en smule beæret i forgårs, da min 13-årige fætter spurgte om han måtte interviewe mig til et skoleprojekt. De skulle vælge et emne de gik op i, og han valgte altså kristendom. Så han ville stille nogle spørgsmål, der var usædvanligt intelligente og godt fundet på efter hans alder!! Da jeg havde krænget mit hjerte ud til ham i nogle minutter og smilet overdrevet til kameraet i yderligere nogle minutter, nikkede han begejstret og sagde: "Super fedt. Det var testeren, nu tænder jeg kameraet." *Bare smile, Ester og lad være med at bide tænderne sammen af irritation*

EM er begyndt, og hvilken fryd! Det er nu hyggeligt og når sommervejret alligevel er gået i hi, kan man lige så godt sidde inden for... Hehe... Spanien spiller mod Italien om ca. 3 timer og det skal da bestemt ses. Selvom vi vist alle ved hvem der vinder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar