onsdag den 11. januar 2012

det der skole.....

Sådan! I dag afsluttede vi det 1. semester på gym. Det skulle gøres med stil, ergo vi skulle til eksamen........ i nv....... Men alt gik godt og jeg er nu indehaver af de to første karakterer på eksamensbeviset - de tæller godt nok ikke rigtig med i noget, men alligevel.

Nu, hvor grundforløbet er færdigt, skal vi i nye klasser. 1.x i morgen tidlig (dvs. 9.45 OOH YEAH). Jeg håber virkelig at det bliver godt, men ellers har jeg Bette på min ene side og Amanda (cool type fra 1.f) på min anden :D.

Ellers laver jeg ikke så møg.  Eller dvs. i går havde Obberhanne (Johanne/Jytte) fødselsdag. Hendes mor havde arrangeret surprise gilde for hende, så vi var rigtig til fødselsdag med boller og varm kakao. Mmmmmh! Hyggelig fødselsdag med LME godtfolk fra Syd og Sønderjylland :D Dog failede jeg ret voldsomt som ordfører i mafia -ja jeg er distræt :(
rart billede fra et eller andet random:
Billedet er faktisk ingen gang random -det er vis og bette's toilet til dreng/pigebesøg på LME :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar