fredag den 2. marts 2012

På søndag går det løs

Det er fredag i dag.. Futte burde udtømme sit hjerte på skrift, men vi ved jo alle sammen, at det ikke kommer til at ske.. Så i må nøjes med mig børnlille!
Egentligt synes jeg, at det er lidt træls med den her blog... For når jeg tager mig sammen til at skrive, så kan jeg så godt li det - og ikke mindst så elsker jeg, når nogen af de andre skriver. Det er så fedt at kunne følge lidt med i de andres liv, til trods for afstanden. Jeg savner jer ikke helt så meget og samtidig så savner jeg jer endnu mere! men nok om det...

Næste uge har vi Kollektiv med KFS... Det bliver helt sikkert mega spas, men jeg er lidt bange for at det går op i mafia og kage. Ikke at mafia ikke er godt, men jeg vil da mene at fordelen ved KFS er det kristne fællesskab midt i en ellers stresset hverdag - et sted hvor alle kan komme. Og alligevel sidder vi i en KFS, hvor langt over halvdelen har gået på denne blogs begyndelsessted og spørgsmålet "ka' du li din lærer?" er mere brugt end "hvordan går det med Jesus?". Det er ikke for at være et brokkehoved og placere mig selv på en piedestal, jeg er jo ikke bedre selv.. OVERHOVEDET! Jeg tror bare at alle har brug for at KFS er meget mere end en kageklub, vi ved måske bare ikke hvordan det skal være. Jeg snakkede med en anden fra KFS om det, og hun var meget enig med mig.. Vi må bare lægge det over i Guds hænder og be for gruppen!

Ellers går det godt og jeg har mig en titel "Revisor i Ribe LMU". Ja okay det er ret lame at være stolt over det, men jeg synes nu det er meget sjovt (: Der er ikke rigtigt noget arbejde i det kun et regnskab, der skal godkendes en gang i året (:

Og de søde bøver laver musical. Jeg håber de nyder det af hele hjertet, for lige pludselig så er det færdigt - ligesom efterskole.. Jeg tvivler nogle gange på, om jeg fik nok ud af det, men det tror jeg, at jeg gjorde! Tænk at jeg var så heldig at gå sammen med så mange søde og geniale mennesker! Da jeg besøgte Polly i weekenden (BTW mega fedt og tak for hygge Pau!!), nød jeg at være tilbage i vandte rammer, men jeg kan samtidig mærke at det ikke er mit sted længere. Der mangler ligesom de dersens helt helt langt ude crazy typer...

Det var vidst hvad jeg havde denne gang.. Jeg skriver nok inden så forhåbentlig længe igen (:

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også når du skriver! :D Og gennem hele dit indlæg har jeg siddet og nikket genkendende, for du har så meget ret i dit KFS=kageklub-halløj (bortset fra at vi i vores KFS ikke engang får kage O: )Og det er rigtig godt at du belyser problemet, for KFS er nu engang KRISTELIG... og ikke KAGEKLUBBENs forbund for studerende... :)

    SvarSlet