torsdag den 25. august 2011

Another day has gone..

Lad mig indlede dette blogindlæg med at undskylde på aller ydmygste vis, fordi jeg (som nogen nok bemærkede) ikke fik blogget sidste torsdag .. Men som Ib så pænt udtrykte det; "det kom nok ikke bag på os" :)

Vi må vist hellere i gennem hele "hvordan-er-det-så-at-starte-på-gymnasiet"-smøren;
Det er fint nok. Jeg føler mig ikke sådan MEGA tilpas i min klasse endnu, og er ikke rigtigt nået til det punkt hvor jeg rækker hånden op HVER gang jeg har noget på hjerte - MEN! Jeg ved det bliver bedre med tiden, og som sagt - Det er fint nok..


Hvis du mangler et billigt grin, så gå ind på Ribe Katedralskoles Lectio, og tjek mit billede ud. Jeg har engang hørt en klog person udtale, at det ikke var muligt at se godt ud på et lectiobillede. Hypotese hermed bekræftet: Alle Lectiobilleder er grimme! (næsten uden undtagelse)

Der er nu fire minutter til at det er fredag, så kort, godt og kedeligt - there you go :D

1 kommentar:

  1. Øv, Bette, jeg kan ikke se dit billede, kun dit skema :P Og du har da godt nok mange aflyste timer!! XD

    SvarSlet