mandag den 22. august 2011

Sommer, sol og strandtur

Ohøj venner! (:
Så er det mandag igen, og dagens mission er at få skrevet dette indlæg.

Jeg fatter ikke, eller mildt sagt er jeg DYBT frustreret over bornholmer vands temperatur!
Det har jo lige været weekend, en dejlig weekend - lige hvad jeg havde brug for! Efter at have udsat lektierne hele weekenden, skulle de jo laves søndag! Jeg stod forholdsvis tidligt op, 11 tiden formoder jeg - det står ikke helt klart i mit hovedet, da jeg nok ikke har været psygisk tilstede... Matilde er i gang med at bage coockies! Hun slap for opvasken, jeg tog mig personligt af den. Så efter at have slikket kagedej af samtlige skåle, piskere og skeer - måtte jeg se det i øjnene.. lektier.. Meeen.. sådan gik det ikke!! Et opkald fra Camilla vendte op og ned på min dag! Om jeg skulle med på stranden? jo tak!! Så mig, Julie og Camilla nød eftermiddagens sol på Jomfrugården - Bornholms bedste (nudist)strand. Solen bagte, og en dukkert ville være på sin plads. Men bare blikket ramte vandet, vidste man at det var pisse koldt!! Og som hårde, iskolde mennesker vi er - bed vi 3.gradsforfrysningerne i os og "kastede" os i vandet!
Derefter var det tid til is! Bornholmsk is, for at være præcis i mine udmeldninger - Det var en meget god idé, problemet var bare at stedsansen glippede i nogle minutter! Vi kørte vel rundt i Dueodde's sommerhus område i hva? 20 minutter.. uden at vide hvor freak vi befandt os -Så stor er Bornholm! Men vi fik is og Catrilla(scooteren) lever endnu - liv og glade dage!

Så har jeg givet store og lange formaninger til Linette, om at blive fast læser af bloggen! Så jeg vil i denne anledningen nævne hendes navn! Jeg vil råbe hendes navn ud over den bornholmske granit! Og jeg vil nu offentliggøre til hele bloggerverden - at hun er pisse cool! :D
Cruzzi er også taget på efterskole... Lille Chris er ved at være voksen! suk!

Btw! - JEG GLÆDER MIG FREAKING MEGET TIL ELEVSTÆVNE!

Ohøj herfra!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar