torsdag den 10. november 2011

The DATE

Yup, pible – dagen er oprundet. Bette har været på sin første date!
Nu sidder i alle og tænker ”WHAT THE HECK!?” (Kathrine Schmidt griner underforstået her, fordi hun ved hvad jeg mener..), så derfor for I historien (Til jer der tror Frode endelig har lettet røven og inviteret mig på date, må jeg skuffe jer..) Læn jer tilbage og slå lytlapperne ud, børnlille:

En gang i tidernes morgen holdt Ribe og GAS LMU indsamlingsaften sammen, og min storesøster valgte at sælge sit selskab for en aften, for sølle hundrede kroner (Jeg ved hvad I tænker: desperat OG billig!?). Ak ja, så hændte det hverken værre eller bedre, end at Mike købte sig en date. Roager trådte i karakter og tilbød at joine dem sammen med hans date, da han indså den overskyggende mængde af pinlig tavshed og akavede situationer, som ville opstå i løbet af sådan en date. Sådan hændte
det, at Bettemus var på sin første date.

Selve aftenen var utroligt hyggelig, og ikke mindst underholdende. Dobbeltdaten fandt sted i Mikes crib, hvor vi fik noget lækkert mad og tog i biografen – og skal i lige høre det bedste? Vi så Johnny English Reborn, og vi var næsten de eneste i salen. På et tidspunkt er der så en dame der siger ”Johnny..”, hvorefter mit muntre selskab udbryder: ”..la gente esta muy loca!” – Det var i sandhed en go’ aften :)
Billeder uploades senere på facebook..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar